Ruilen en retourneren
Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling kun je je aankoop retourneren.
Ja dat kan.
- Geef op het retourformulier aan voor welke artikelen je de artikelen wilt ruilen
- Wij maken een creditnota en een nieuwe bestelling aan
- Indien van toepassing, maken wij het verschil terug over op jouw rekening
- Indien van toepassing, kun je het resterende bedrag overmaken op IBAN-rekening NL62 RABO 01669 76 776 tnv Sus & So onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.
- Wij nemen de extra verzendkosten voor het sturen van het vervangende product voor onze rekening
Vanuit Nederland
Als (een deel van) de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, mag je het natuurlijk terugzenden. Dit graag binnen 14 dagen.
Hadden wij een fout gemaakt in je bestelling, dan verzenden wij het juiste artikel en sturen jou een retourlabel voor het kosteloos terugsturen van het onjuiste product.
Wil je de artikelen ruilen voor een ander artikel of een andere maat, stuur ons dan een mailtje zodat wij het artikel vast voor je apart kunnen houden. De kosten die wij maken om het nieuwe product op te sturen, zijn voor onze rekening. De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening.
Wil je de artikelen niet ruilen maar retourneren; dat kan natuurlijk ook. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug en, bij het geheel terugzenden van de order, ontvang je ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
Het terugzenden kost je €5,50 bij pakketpost of, bij een brievenbuszending, het bedrag dat je voor de frankering kwijt bent. Het terugzenden is voor eigen risico tot wij de te retourneren artikelen weer in ontvangst hebben genomen.
Terugbrengen in onze winkel in Hilversum of Utrecht kan ook. Dit is gratis. Bovendien kun je dan meteen iets anders van je gading uitzoeken onder het genot van een kop koffie of thee.
Retourneren per pakket
Je kunt je pakket retourneren via een verzender van jouw keuze. Maar je kunt ook gebruik maken van ons aanbod om het retour te sturen via PostNL. Dat kost je €5,50, de rest van de kosten nemen wij voor onze rekening. Het retourneren van artikelen gaat dan als volgt.
Stappen:
- Je zoekt onze track and trace-mail op met de titel ‘Je bestelling bij Sus & So is onderweg!’.
- Je maakt een retourbon aan.
- Je print dit label uit.
- Je plakt de bon op de doos.
- Je levert de doos in bij het PostNL postkantoor of -agentschap.
- Heb je geen printer, dan kun je voor €0,11 extra het verzendlabel bij het PostNL agentschap laten uitprinten.
Zodra wij jouw producten in goede orde en originele verpakking retour hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag en, bij een gehele retournering van de bestelling, ook de eventuele betaalde heenzendkosten over.
Vanuit het buitenland
Heb je vanuit het buitenland besteld? Als het past, mag je het artikel per gewone brievenbuspost aan ons terugsturen.
Moet het als pakket teruggestuurd worden, dan kun je bovenstaande stappen volgen voor een retourlabel. De retourbon kost voor België, Luxemburg en Duitsland €11. In geval van ruiling nemen wij de kosten voor het opnieuw opsturen van jouw nieuwe bestelling voor onze rekening.
Terugbetaling
Als wij jouw retour ontvangen hebben, maken we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug over op jouw rekening.